search

Veelgestelde vragen

1. Account

1.1 Hoe maak ik een account aan?

Een account bij Wilray heeft veel voordelen, het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere leverings adressen, bestellingen bekijken, volgen en meer.

Via deze link kun je een account aanmaken.

Wij slaan je gegevens veilig op! Hieronder kort hoe je een account precies aanmaakt:

  • Klik op bovenstaande link of rechts bovenaan de website op person
  • Klik op "Nieuw account aanmaken" en vul je persoonlijke gegevens in
  • Klik vervolgens op "Registreer", je wordt onmiddellijk ingelogd.

1.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  • Klik rechts bovenaan de website op person
  • Klik op "Wachtwoord vergeten"
  • Geef je e-mailadres in
  • Klik vervolgens op "Reset link aanvragen"
  • Indien jouw e-maildres bij ons gekend is, ontvang je weldra een e-mail om je wachtwoord te resetten

1.3 Kan ik mijn gegevens aanpassen?

  • Klik rechts bovenaan de website op person
  • Indien nodig log in met je e-mailadres en wachtwoord
  • Klik op "Mijn gegevens"
  • Wijzig je gegevens
  • Vergeet niet je wijzigengen op te slaan door op "Bewaren" te klikken

2. Bezorging

2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een vast tarief van €4 per bestelling.

2.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track&Trace code van onze vervoerder.

Hier kan je de status van de verzending volgen.

2.3 Kan ik mijn pakketje ook afhalen?

Ja, dat is mogelijk! Kies bij het bestellen voor afhaling, en kies het gewenste afhaalpunt, afhalen is gratis!

3. Afhaling

3.1 Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Bestellingen ophalen kan in het kapsalon van Scissors2YOU, Kempenstraat 26 te Lummen, Belgïe

3.2 Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Van zodra je van ons de afhaalbevestiging krijgt toegezonden, staat jou pakje klaar om af halen tijdens de openingsuren van het afhaalpunt.

3.3 Zijn er kosten verbonden aan afhaling?

Neen, afhalen is volledig gratis, de verzendkosten komen dus te vervallen.

4. Bestellen

4.1 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een fout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres.

Het kan ook zijn dat de bevestingsmail in je spam is terecht gekomen.

Zijn bovenstaande niet het geval, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

4.2 Kan ik na het plaatsen bij bestelling nog wijzigen?

Neen, nadat de bestelling geplaatst is, start er een automatisch proces om je bestelling te verwerken.

Indien je nog een artikel wenst te bestellen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen of contact met ons op te nemen.

4.3 Kan ik na het plaatsen van een bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Ja, enkel en alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.

4.4 Worden items in mijn winkelmandje gereserveerd?

Neen, items in je winkelmandje worden niet gereserveerd.

4.5 Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen, je kan dus als gast een bestelling plaatsen.

5. Betalen

5.1 Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

Je kan kies om te betalen met Bancontact, Credit cards, KBC, Belfius of per overschrijving.

5.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden als ik betaal per overschrijving?

Je bestelling wordt pas verzonden wanneer we de betaling ontvangen hebben.

5.3 Hoe gebruik ik een kortingscode?

Ga naar je winkelmandje en vul de kortingscode in het veld "Kortingscode", klik hierna op Valideren.

Indien de code geldig is zal de korting worden toegepast.

5.4 Hoe gebruik ik een cadeaubon?

Ga naar je winkelmandje en reken af, op het einde (na het ingeven van je contactgevens) heb je de mogelijkheid om een cadeaubon in te ruilen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En ontvang 10% korting op je eerste bestelling!

Wilray

place
Kempenstraat 26
3560 Lummen, Belgïe
info
BTW BE0762749503
KBC BE60734049747770
Wilray Facebook
PostNLbPostClickAndCollect
Wilray - Kempenstraat 26, 3560 Lummen